Vyhlášení – BPM Remix Contest

Autor Magič v Novinky dne 25. 2. 2009, 5 161x Přečteno, 149x komentováno

Tak pánové je to tu. Pokud už od pátku netrpělivě čekáte, kdo se stane vítězem našeho contestu, tak si už nemusíte lámat hlavu. Celkem nám došlo 25 remixů a došly rovněž nějaké, které se soutěže účastnit nemohly. V každém případě všem účastníkům děkujem za snahu a přejem hodně štěstí, trpělivosti a inspirace v další tvorbě. Remix Contest se nakonec stal vůbec nejsledovanějším článkem našeho webu a relativně velký zájem byl opravdu znát.

Nyní přistupme už k samotnému vyhlášení. Musím říct, že některé remixy byly opravdu zbrklé nebo snad nepovedené a některé chyby jako například, že acapella nesedí do beatu, se objevily častěji. Naštěstí od druhé poloviny žebříčku se už objevovaly remixy, které zněly celkem dobře, jako třeba remix Apua, kterého jste v naší diskuzi často favorizovali. No nebudu chodit kolem horké kaše a přejdu k remixům, které se porotě líbily nejvíc. Shodně na čtvrtém a pátém místě se objevili Any Puffaz z labelu Everydays a Fortez. Puffazův remix překvapil už jen tím, že se neopakuje jeden krátký loop jako u jeho kolegů, zatímco Fortezův remix provází táhlá opakující se melodie, která k textu poměrně dobře sedí. Třetí je Sorrow, který se porotě zřejmě zalíbil svou náladou a melancholie, která by tento text měla doplnit, tu cítit je. Zaboy je jméno, které není neznámé znojemským fandům rapu a odteď i vám, kteří sledujete contest. Zaboyův remix se o prvenství připravil zřejmě svou veselou náladou, které k remixu moc nesedí, ale jeho instrumentálka samotná byla asi nejlepší. No a teď k vítězi. Jak už to třeba i ve sportu bývá, tak vítěz kromě výhry si s sebou nese i nějaký příběh. U vítěze contestu, který si říká Dirty Case je ten příběh opravdu jednoduchý a stručný. Case mi poslal na mail dva remixy a samozřejmě není možná zařadit do soutěže oba dva, tak jsem vybral do soutěže ten, který se mi líbil víc, porotě se nakonec líbil dokonce nejvíc. Takže gratulujeme vítězi, v co nejbližší možné době tu uveřejníme rozhovor s vítězem a vy se můžete podívat na konečné pořadí a případně si remixy stáhnout a poslechnout.

Konečné pořadí:

1. DirtyCase (průměrná známka 1,75)
2. Zaboy (průměrná známka 2,00)
3. Sorrow (průměrná známka 2,25)

4.-5. Fortez a Any Puffaz (průměrná známka 2,5)
6.-12. JohnhanZ, Apu, Palio, Ri5HOO, Spine, Stray Side, Zoo Logick
13.- 15. Grip, MarcoSharper, Password
16.-17. MennyProductions, Croowelli
18.-21. Bishi, Sorph, Sphinx, Jefferson
22. S2J
23. Crassty
24.-25. F393n6, Mikelic

Stáhnout remixy: http://leteckaposta.cz/262551896

149 reakcí na “Vyhlášení – BPM Remix Contest”

  1. inphy napsal:

    „Case mi poslal na mail dva remixy a samozřejmě není možná zařadit do soutěže oba dva, tak jsem vybral do soutěže ten, který se mi líbil víc.“

    Mám to brát jako vtip nebo to je myšleno vážně?

    Každopádně gratz.

  2. magic napsal:

    je to mysleno vazne

  3. relax napsal:

    no je to vtipné celé

  4. crassty napsal:

    no tak jsem třetí nejhorší a poznal jsem ýe se nepovedlo ale tak chybami se člověk učí a co tě nezabije to tě posílí příště se zas zůčasním

  5. magic napsal:

    crassty: to je dobre ze to beres takhle, priste preju hodne stesti

  6. Ruckus napsal:

    Sláva vítězům čest poraženým.. :)

    Moje osobní top 3.. DirtyCase, Fortez a slaďák od Apua. ;)

  7. Any_Puffaz napsal:

    Gratululace pro DirtyCase
    i pro vsechny ostatni ;)
    už se moc těšim na další kolo
    ale prosím příště nic pod 90 bpm :D

  8. Sorrow napsal:

    Congratz!!!!

  9. 4tez napsal:

    Takže takže ja tež gratuluju všetkym a lubi sa mi asi apu,johnhanz a ani kolega Any_Puffaz nebol zly :)Tešim sa na dalšie prod. počiny :D

  10. achos napsal:

    gratuluju vitezum a jen tak dal. Pro ty co se moc dobre neumistili. Nic neni ztraceno .)

  11. Snupa napsal:

    Blahopreju vitezovi a skladam mu poklonu. Tvuj trek znel celkove asi nejvic ucelene. Do pateho mista se to dalo velice dobre poslouchat. Vetsina ostatnich veci mela bud spatne nasazenou akapelu, sileny zvuk nebo absolutne nesladenou atmosferu. Ale chce to vytrvat a najit si styl.

  12. Rape napsal:

    [crassty]: Přesně tak, je potřeba to zkoušet a pořád je čemu se učit…

  13. Croowelli napsal:

    What ??
    Tak já nevím .. celý se mi to zdá směšný .. sorry, jsem asi senilní .. ale skoro 20 remixů z těch 25 se nedalo poslouchat .. líbil se mi Apu, Spine, Sorrow .. muzikálně u mě vyhrál Palio

    BTW:nechci abych zněl namyšleně .. sampling mě nebere a já čekal víc kompozice hudby – skládání .. so pls don’t hate

  14. magic napsal:

    croowelli: nj ale samply ty my zerem :)

  15. Croowelli napsal:

    chápu .. jsem tady blbě :)

  16. oliver lowe napsal:

    nejsi tu blbe, jsi blbej.)

  17. oliver lowe napsal:

    JOKE, neber to vazne.. ja si myslim ze je jedno jestli samplujes nebo hrajes svoje melodie, me treba bavi kdyz to nekdo zahraje a smicha tak, ze nevim jestli je to sampl nebo vlastni produkce..hudba dobra a spatna..one love

  18. Apu napsal:

    Gratulace vítězi a ještě jednou díky všem za podporu. Ta mi dala víc, než umístění v tabulce…

  19. Sorph napsal:

    taky sem se zucastnil a nedopadl moc dobre… ale tak co za zkousku nic nedas – se řika. Kazdopadne tez nesapluju mam rad syntetiku. mejte se

  20. MarcoSharper napsal:

    Gratulace vítězi! Parádní remix si výhru určitě zaslouží. Zároveň i já, jakožto zúčastněný, děkuju za supr kontest a těšim se na další, který doufám přijdou brzo :-). Marco

  21. beno.hk napsal:

    Vítězství a obdiv patří všem, kdo nesamplují. Ten, kdo tady píše, že samply žere nebo že neumí nic jiného , než to, je duševní chudák ( magic, oliver love …), jen si to neumí přiznat.

  22. Ruckus napsal:

    a ještě si zapomněl na další duševní chudáky jako třeba 9th Wonder, DJ Premier…..

  23. oliver lowe napsal:

    ruckus: máš 40 bodů…

  24. Apu napsal:

    beno.hk: Vítězství a obdiv patří všem, kdo nesamplují??? Se prober!!! Radši bych pomlčel o tom, kdo je duševní chudák. Tipuju, že je ti 14? Nevíš, neznáš, neprojevuj se…

  25. Sorrow napsal:

    beno.hk: Kdyz nekdo nesampluje a sklada vlastni melodie atd, tak je to vec urcite dobra, ale ja osobne skladam vic stylu hudby, takze si od toho vecnyho vymejsleni melodii a tvoreni zvuků taky nekdy chci odpocinout a kolikrat vysamplovana vec zni lip nez jakakoliv vlastni melodie. Tot muj nazor.

  26. beno.hk napsal:

    Jooo, kdo neumí sám něco složit, se tady vzteká. To je vidět. Vy neználkové, pokud nevíte, tak všecny zahraniční kapacity mají nejvyšší hudební vzdělání… k nim se chcete rovnat, když neumíte ani jednu českou větu správně a čím větší sprostota v textech je považována za hrdinství? Pokud máte prázdnou hlavu, není Vám pomoci. Studujte, vzdělávejte se a pak můžete machrovat. Ještě jednou – obdiv těm, co komponují vlastní.

  27. beno.hk napsal:

    To Sorrow: Obecně souhlas

    Souhlasím i s tvrzením, že vysamplovaná věc může znít líp, než tvoje vlastní věc…. promiň to rejpnutí :-)

    Soutěže by měly být odděllené.

  28. beno.hk napsal:

    To Apu:
    Máš velmi špatný odhad, jen jsi prozradil, že jsem ti šlápl na kuří oko. Takže 10:0 pro mě, viď?

    PS.:Určitě vím a znám víc jak ty, to se vsadím. Nebrečím na špatném hrobě, ale makám. Buď pokornější k sebevzdělávání. Jako Neználek píšeš ty. Kopírovat a skládat domino umí i ti 14-letí, to je fakt. :-)

  29. oliver lowe napsal:

    apu ma sakra dobrej odhad.)

  30. oliver lowe napsal:

    a to si nechtejte vyjet tvorbu beno.hk:D to musi bejt ulet..

  31. oliver lowe napsal:

    beno.kh: pojd do toho, mas hodne energie na to zabit vsechny a vsechno okolo, pojd, prispej:D curo…

  32. Apu napsal:

    beno.kh: Sorry, mladej, ale ty jsi hodil všechny co samplujou do jednoho pytle a označil je za totální lůzry. Takže jestli se ten tvůj retardovanej výjev někoho dotkl, pak sem nebyl určitě sám a oponoval sem tímto za všechny zúčastněný… Nemůžeš všechno vidět černo-bíle. Vyhrává přece kvalitní muzika… :P
    Jestli 10:0 pro tebe, budiž, nehoním nad dosaženým skóre v diskuzích, Lolku :)

  33. jefferson napsal:

    to beno.hk:nesouhlas.najít ten správnej sample bejvá mnohdy těžší než než generovat vlastní zvuky.a upravit a všechno okolo toho je větší makačka než si doma hrát na pianko jako ty.souhlasim se všema.máš dost omezenej názor na věc kámo

  34. oliver lowe napsal:

    jeffe si taky mimo, nic neni tezsi, vsechno je to strasne lehky..akorat se musis uvolnit..:)

  35. jefferson napsal:

    a tak to potom jo.jinak mimo jsem furt.na šlupky jako obvykle.hehe

  36. jefferson napsal:

    a jinak řekl jsem mnohdy těžší.ne že je to zákonitě těžší.ya?

  37. Sorrow napsal:

    Vy tady resite neresitelnou vec. Vlastni vygenerovana vec a samplovana vec se nedaj vubec srovnavat……..oba zpusoby maj svoje kouzlo, oba zpusoby jsou necim vyjmecny. Jak tady padlo….najit ten zpravnej sampl, poladit to aby to pasovalo atd neni lehke a ja obdivuju lidi co maj tu trpelivost. Na druhou stranu……kdyz nekdo dela nejakou melodii sam a chce z toho vytriskat nejakej zvuk, tak je taky hodne prace z toho ten zvuk vystourat. Podle me se toto resit neda……kazdej je na tu muziku stavenej jinak, takze at si kazdej vybere co mu sedi vic a nemusi s tim otravovat ostatni lidi.

  38. magic napsal:

    beno.hk: mas pravdu s tim ze vzdelani vetsinou chybi, mela by tu bejt vetsi se vzdelat, ale jinak jsou tvoje nazory dost hloupy a omezeny… hip hopovy alba, jsou v naprosty vetsine samplovany, podivej se treba na http://www.hiphopisread.blogspot.com – jinak jestli dusevni chudak i Pete Rock, tak se nemame o cem bavit :)

  39. oliver lowe napsal:

    Tak a ted kdyz Sorrow rekl pravou podstatu veci, tak dete delat ty beaty znova zmrdi..:)thx your wordssssss

  40. magic napsal:

    ted jsem smazal posledni prispevek anonymniho chytrolina, jeste jeden prispevek bez argumentu, mimo tema a hlavne plny vulgarit a rusim u tohoto clanku komentare…

  41. beno.hk napsal:

    To.: Sorrow. Souhlasím plně s tvým posledním příspěvkem. Obě tvorby se nedají míchat , aby byla soutěž objektivní. I z tvých dalších slov je poznat, že je v tobě kvalita.

  42. beno.hk napsal:

    To magic: Diskuze je o tom, že se lidi o věci baví- diskutují …neměl bys zde psát ve stylu:“Nemáme se o čem bavit“. Větší umění je protiargumenty unés, než je umlčovat. Jediný Sorrow zde ví o čem je řeč a podle mě má on budoucnost právě pro jeho schopnost vnímat… on není rozhodně prázdná hlava. :-)

  43. magic napsal:

    jakej byl tvuj protiargument? ze ten kdo sampluje je chudak? to neni zadnej argument, krom toho si hrozne moc protirecis kdyz sample nejdriv nazves jako ubohost a pak reknes, ze Sorrow vi o cem je rec, kdyz on rekl ze sample muze bejt kumst

  44. jefferson napsal:

    a lízt někomu do řiti je taky umění:)

  45. jefferson napsal:

    to magic:bude zase nějaká akce typu remix?teda v nejbližší době?

  46. beno.hk napsal:

    to magic:

    Přečti si pozorněji, co Sorrow píše. Např.: …Na druhou stranu……kdyz nekdo dela nejakou melodii sam a chce z toho vytriskat nejakej zvuk, tak je taky hodne prace z toho ten zvuk vystourat….

    Jinak chápu, že obhajuješ, co obhajuješ.Je to však tvoje ryze účelové tvrzení. Je to bída, od tebe by se (původně)očekávala spíš nestrannost a objektivita. Pokud bys oddělil obě tvorby, viděl bys tu propast. Opravdu skládat domino (samply)umí každé malé dítě. Složit muziku už ne, není to jen brnkání na piánko, jak tu píše jiný oponent- zřejmě také jen skládač domina. :-)

  47. y napsal:

    vase hudba je jak Bohemians 1905 / celkem dobry hraci, ale spousta nevzdelanejch ozralejch fanousku

  48. Sorrow napsal:

    beno.hk: Tak predevsim diky za tva slova :)…..zahralo me to u srdicka, ale samply bych neprirovnaval k dominu, protoze v dominu mas urcité moznosti ktere k sobe pasuji, kdezto na samplovanou muziku zadna smernice neni :). Kdyz si poslechnes Amona Tobina z labelu Ninja Tune (pouziva jen samply, obcas do toho hodi nejakej jim vygenerovanej syntak), tak poznas krasu samplovani,protoze on je mistr v samplovani……po poslechu par jeho skladeb jsem doslova padal na prdel (s prominutim :) ). On, co se samplama dokaze je neskutecny. Timto vsem co maji radi samplovanou muziku a jeste o Amonu Tobinovi neslyseli doporucuji si par skladeb obstarat.

  49. Any_Puffaz napsal:

    :D :D :D tak dobře už jsem se dlouho nepobavil
    Mě by hrozně zajímalo jak se pozná rozdíl mezi tou (vlastní vygenerovanou :D) a samplovanou skladbou ?

  50. magic napsal:

    ptas se na rozdil mezi Mozartem a Premierem? :)

  51. magic napsal:

    no v kazdym pripade je tahle diskuze fakt zbytecna, kazdej vi o cem se tu mluvi, akorat musi kazdej delat chytraka… ja fakt nemam co dodat uz, takovej beno nebo pan „y“ tady se vsema mluvi jak kdyby neveli co je to sample, ton nebo zvuk :)

  52. Any_Puffaz napsal:

    :D :D :D no právě

  53. jefferson napsal:

    recht mě ale furt zaráží jedna věc a to jak beno.hk leze sorrowi do řiti.jako sorry ale to je fakt debata o ničem.beno.hk ty jseš prostě jeden z těch lidí kterej nejdřív kritizuje a pak když už neví kam tak hází filozofický kecy a snaží se to zaobalit stejně na svojí pravdu.takovej diktátor.já osobně ti tvůj názor neberu ale jak řekl magic to by pak byl premier total břídil což neni že jo:)

  54. oliver lowe napsal:

    sorrow znovu dobre.) za b) amon tobin _ spravne

    kdo nezna at si da AMONOVO projekt TWO FINGERS feat SWAY

    httpv://www.youtube.com/watch?v=ajMP1tBh9EE

    nejdal

  55. oliver lowe napsal:

    httpv://www.youtube.com/watch?v=Ut28nSqrTyk

    hu hu

  56. beno.hk napsal:

    to Sorrow:

    Nemám proč ti lichotit, jak zde někdo závistivě degraduje moje řádky. Tobě to prostě myslí, je vidět, že muziku vnímáš duší srdcem i rozumem a ostatní na to inteligenčně ani intuitivně prostě nemají.
    Ještě k tvé zmínce o Amonu Tobinovi. Máš pravdu, je to super muzika.On je však hlavně DJ,pak producent a pak teprve hudebník.Tak se i osobně prezentuje. Navíc má vzdělání (studoval na univerzitě v Brightonu a v Londýně). Zdejší diskutéři hudební analfabeti takové „hudební rychlokvašky“ mohou jen přitrouble kontrovat.

    A ještě k jádru věci – k soutěži nebo k stálemu nepochopení podstaty věci od Magica: Příště rozděl soutěž nebo vlastní hodnocení na dvě kategorie na skladatele domina a skladatele hudby. :-)

  57. oliver lowe napsal:

    me spis prijde ze bys mohl priste bejt v porote curo..:D

  58. magic napsal:

    beno.hk: Vzdelani je sice dobry, ale nevim proc o nem mluvis, kdyz sam zarucene zadny nemas a nikdy jsi zarucene necetl zadnou knihu o hudbe. Ty mas vsechno co tu pises najety z wikipedie atd a rychlokvaska nejsi o nic mensi. A co hur – jsi nazorova rychlokvaska. Vymyslis si tu takovou blbost a pak ji hajis uz pomalu rukama nohama.

  59. beno.hk napsal:

    to jerrerson:
    Oháníš se tady premiérem… On je DJ Premiér. DJ logicky sampluje. Asi jsi nepochopil, že proti samplování nemám nic, ale srovnávat to se skutečnou vlastní tvorbou nebo hodnotit obojí v jednom – v jedné soutěži, je nesmysl. Pak vypadá samplování opravdu jako dětská hra pro méněcenné. Stále nechápeš?
    A už tu nebreč, že do tvé říti nikdo neleze… musíš makat a ne machrovat. Srovnej si svoje „dílo“ například Croowellim. U něj je znát, že nic nepodfoukl – neopsal, nezkopíroval.

  60. www.myspace.com/zaboj napsal:

    yeah…mezi samplama a syntákama žádný rozdíl…bud si zahraješ melodii sám nebo si ji tam nastříháš sám podle sebe..tam není rozdíl..jen tupý hlavy si tohle myslej..jinak zdravím všechny zůčastněný a těším se na další kontest…biač Zaboy

  61. beno.hk napsal:

    to magic:
    Střílíš stále vedle. Přijímej argumenty v klidu. Moje výtka, že jste zmastili hodnocení jako kdyby jste na výstavě živých květin dali ocenění umělému karafiátu. Vzdělání není všechno, je ti k ničemu, pokud nemáš pro muziku buňky. Pokud se ale chceš veřejně prezentovat, měl bys mít hudební vzdělání už třeba kvůli svému egu – aby ses za sebe nemusel stydět, když se tě na to někdo zeptá.

    Pokud by si zdejší bouráci přečetli aspoň tu tebou zmíněnou Wikipedii, neplácali by takové blbosti.

    Opravdu jsi mě rozesmál. Dobře, odpovímn ti na tvůj výpad. Myslím si a vsadil bych se klidně o milion, že tě vzděláním i hudební praxí strčím do kapsy. Mám konzervatoř i agenturní zkoušky na klávesy i jako DJ.Plus pedaggiku a psychologii na fakultě. Pokud po tom budeš toužit, pošlu ti mailem oskenované vysvědčení a certifikáty.Jako bonus ti pošlu fotku mého hudebního vybavení – žádný notebook a studio FL pirátsky stažené z internetu.
    Doporučuji – nepouštěj se příště v kritice druhých na tenký led.

  62. beno.hk napsal:

    to Zaboy: ty si taky běž něco o muzice přečíst. :-)
    Tady se bavíme o vlastní tvorbě, chápeš ten rozdíl?

  63. www.myspace.com/zaboj napsal:

    to beno.hk:tím teda myslíš že člověk který nemá hudební vzdělání na papíře nemůže dělat dobrou hudbu?Ono machrovat drahým vybavením a školou taky zrovna není košér, obzvláště když se jedná o hip hopový portál, kde kořeny hip hopu vznikaly ne zrovna ve vysokých školách univerzitách a tak dále….

    nechci aby ses urazil nebo tak, ale myslím že i když můžeš mít to nejlepší vybavení a budeš mít jedničku na vysvědčení ze skládání neznamená že nikdo nikdy nemůže udělat lepší beat….

  64. beno.hk napsal:

    to Zaboj

    Pokud se podíváš zpět, já jsem byl osloven, že nemám vzdělání… teprve pak jsem o něm psal. Takže to nebylo machrování, jen odpověď na výzvu. Psal jsem také zároveň, že bez buněk – tedy vztahu k muzice je vzdělání skoro k ničemu. To jsi přehlédl? V tom se shodujeme. Posouváš diskuzi zcela jinam. Netvrdím, že bez vzdělání nemůže nikdo udělat skvělý beat. Já jsem tady od počátku kritizoval, že machrovat „svými“ samply není žádné umění ve srovnání s vlastní tvorbou. Jistě uznáš, že vlastní beat má větší hosnotu a to ať je skvělý nebo průměrný.
    Máš pravdu, kde a jak vznikal hip-hop. Já jsem svojí výtkou na absenci vzdělání reagoval na zdejší hudební supermany. Když si pustíš jejich dílo, pak máš pocit, že když se u nich na základce při hodinách HV probíral interpunkt, byli zrovna kouřit marjánku na záchodě.

    …a nemachruji ani drahýn vybavením. Zmínka byla mayšlena jen jako úsměvný dovětek pro Magica. Mimochodem -začínal jsem skromě, na všechno jsem si postupně muzikou vydělal.

  65. jefferson napsal:

    to beno.hk:jako beno myslim že už je to co tu předvádíš jako dost zoufalý.chvíli to bylo k věci a docela i zábavný,ale ted už se tady oháníš vzděláním,srdcem,kytičkama,duhou a skončíš u hippies.a pro tvojí informaci nejsem jeden z těch lidí co někomu potřebujou lízt do řiti nebo aby mi tam někdo lezl.

  66. jefferson napsal:

    ale jak tady padlo.tak hudbu každej vnímá jinak což znamená že neexistuje přesnej návod na to jak hudbu dělat.každej dělá co umí a jak to cejtí.já třeba splácal tu svojí.nejsem na ní extra hrdej ale zůčastnil se.co jsem koukal tak já měl skončit na posledním.a i kdybych skončil tak mi to neva.chtěl jsem to skusit.cenim všechny co to skusili.ale beno ukaž mi svůj příspěvek.každej šel se svojí kůží na trh.to znamená že tady vyloženě střílíš do lidí který měli odvahu jít do toho.ty tady jen hraješ šéfa diskuzního kroužku.neřešim

  67. oliver lowe napsal:

    ze vas to kluci bavi se s nim bavit.) bejt to rozhovor osobne, tak uz beno hraje vlastni hudbu nohama a na takovy smucky se u nas plive..:D:D:D:D::D

  68. jefferson napsal:

    jenže mě prostě takovejhle druh lidí s*re.sám neudělá nic jen tady každýho moralizuje.asi máš recht už na to kašlu.ale těšim se až ten náš chytrolín něco udělá a předvede ten svůj nadupanej pokojíček s eJayem:)

  69. oliver lowe napsal:

    jeff: stejne bych to videl na nekoho kdo se umistil na 6.-25.miste a jeho vlastni vygenerovna produkce s silenym zvukem mi utrhla usi.)

  70. jefferson napsal:

    nebyl jsem to já?haha.

  71. oliver lowe napsal:

    pokud by jsi se na webu hadal sam se sebou pod ruznejma nickama, tak bych spis nez spatnou produkci resil psychologa:D mej fajn den

  72. jefferson napsal:

    spíš bych řekl že to byl někdo kdo se možná přihlásit chtěl ale měl moc velký bobky na to aby to sem dal.tak alespon timhle si nahrazuje svůj neúpěch a prudí do lidí který se o něco snažili.prostě velká huba no.pro mě je to někdo kdo mele pantem a sežral 50centovo hovno ale sám nic nedá.

  73. jefferson napsal:

    to oliwer:jj ty taky čest:)

  74. jefferson napsal:

    to oliwer:věř že já to nejsem.

  75. magic napsal:

    beno: na cloveka takovy kapacity jak jsi tu napsal by bylo neskutecne podivny, ze bys mel potrebu si tady tolik mastit ego… v kazdym pripade ja si tady ego krmit nebudu takze ode me verejne odpoved necekej :)

    vsem: jsem rad kdyz se tu diskutuje, ale tohle je naprosta degradace, tak bych ocenil kdybyste s tim uz konecne prestali, co se tyce ohlasu na dalsi contest, ta moznost tu je samozrejme, ale momentalne nic nepripravujem, takze muzete misto tyhle neplodny diskuze prezentovat navhry, jestli chcete znovu remixy, nebo instra na nejaky tema, nebo nejaky vlastni navrhy…

  76. beno.hk napsal:

    to Jefferson. Tvoje bobky a hovna v textu opravdu svědčí o všem… umělče. Oliver je na tom se slovníkem podobně, tak si pokecejte a pofoukejte si navzájem bolístku. Pořád jste nepochopili, co jsem kritizoval. Fakt jste prázdné makovice. :-)

  77. jefferson napsal:

    magic má pravdu už mě to neba.ano jsem vydřená makovice.bláznům a malejm dětem se musí dát vždycky za pravdu.čest.a hodně štěstí do života beno:)

  78. beno.hk napsal:

    to magic:

    Ego si tu mastíš ty o samého začátku a když ti někdo vytkne šlápnutí vedle, pak se vztekáš. Tys mě tady oslovil, že nemám vždělání aniž bys něco věděl. Já ti jen po pravdě odpověděl.
    Pokud se ty stydíš veřejně přiznat, že jsi nedochodil ani základku, je to tvůj problém. Máš však na svědomí, že jsi někoho mohl svojí neznalostí v rozhodování poškodit.
    Dál.Pokud se podíváš na svoje řádky nahoře :“…Musím říct, že některé remixy byly opravdu zbrklé nebo snad nepovedené a některé chyby jako například, že acapella nesedí do beatu, se objevily častěji…“

    To všechno pouze z 25 účastníků? To je opravdu bída úroveň.

  79. beno.hk napsal:

    to Jefferson:
    No vidíš, jak ti sluší, když se přiznáš, že toho zatím v hlavě moc nemáš. Těším se, jak se do příště zlepšíš.

  80. jefferson napsal:

    beno už to neřeš a vykašli se na to ok?:)

  81. beno.hk napsal:

    to Jefferson:
    OK . Tak ti držím palce napříště.

    Hlavně, pokud se nějak dobře neumístíš, pamatuj, že to nemusí být jen tvoje chyba, ale třeba špatné hodnocení od těch, co si na rozhodčí hrají aniž by na to měli IQ. Zkus taky jinou soutěž a uvidíš jak dopadneš … tady se plácaly dohromady jabka a hrušky.

  82. www.myspace.com/zaboj napsal:

    to beno.hk: v pohodě..nechtěl sem tě nijak urazit, nahazovat si ego nebo tak, jen sem ti chtěl naznačit že nemáš prostě pravdu v tom se samplama a se syntákama, vlastní tvorba je to i když použiješ sampl, dáš si s tím stejnou práci jako se syntákem, já tam nevidím žádný rozdíl..

    a taky bys měl přestat s tím tvým chytračením na všechny okolo…je to velmi trapné:-)

  83. jefferson napsal:

    to beno:jj dík.já proti porotě nic nemám.i kdybych skončil na posledním tak je to jedno.jde o to si jen vyskoušet kritiku někoho jinýho.to je cenější než umístění na bůhvíjakým místě.to je pro mě podstatný.já cenim všechny co se přihlásili.a příště do toho jdu znova.jinak souhlas se zaboyem a gratuluju.

  84. beno.hk napsal:

    to Zaboj: nejsem urážlivý, to snad pozoruješ podle diskuze, ne? :-)

    Já beru za velký rozdíl samply, synťáky kontra zcela vlastní beat – tedy vlastní melodie, ryze vlastní tvorba noty po notě, tón po tónu, zvuk po zvuku … to je vyšší třída, která se nedá porovnávat- hodnotit v jednom ranci s hotovými- slepenými polotovary. Už nevím, jak to polopatě vysvětlit. „Terminus technicus“ je neodiskutovatelný…

  85. jefferson napsal:

    to beno:ano.ale pokud nemáš love na to aby sis koupil nějaký mašiny tak ti nezbejvá nic jinýho než samplovat.i jedinej single shot klavíru je sampl ale dokážeš z něj udělat uplně jinou melodii.pamatuj že jsou tu lidi který nemaj tolik peněz na drahý vybavení,dělaj to ale proto že je to baví a jaký maj možnosti.tot můj názor.to je jako kdybys každýmu udal jak má hudbu skládat.tohle je už fakt můj poslední coment protože je to stále se opakující téma bez konce:)

  86. oliver lowe napsal:

    jsem prazdna makovice)

  87. oliver lowe napsal:

    a beno je vlastne jedinej sadař jabloní a hrušní tady, do toho sběratel svejch šušní z nosu uschlých a tady truchlí.. a navíc je to vlastně zelinář…:D je to tak?

  88. Sorrow napsal:

    Beno souhlasim s tebou. Jestli nekdo dela pouze se samply a nezkousel si sam vytvorit nejaky zvuk, nebo dokonce ze svych vlastnich zvuku a melodii udelat celej song, tak je asi tezke pochopit o cem tu celou dobu pisu :)……..jinak co se vzdelani tyce :)…….neni to az zase tak uplne pravda. Kdyz clovek nejake to vzdelani ma, tak se to na songu pozna (a to dost). Ja ovsem obdivuju lidi co o muzice vi zhruba tolik co jepice o zivote a daji do hromady dobrej beat. I kdyz o tom nevi skoro nic, sednou si k tomu a davaj si to. Par takovych lidi znam a jsem za to rad. Ja osobne patrim do stejne skupiny :). Me je cerstve 18 let a skladani se venuji cca 4 roky, ale i tak si myslim ze moje veci jsou celkem na dobre urovni. Tot ode me vse :).

  89. Apu napsal:

    Nemá cenu to už řešit. Sto lidí, sto názorů :) Beaty dělám pár týdnů a je asi nejlepší začít od samplování. Pak se člověk může odrazit do dalšího levelu. Proč hned kupovat HW za desetitisíce!? Jinak produkuju pro radost a contestu sem se zúčastnil víceméně ze zvědavosti, jak si povedu mezi zkušenýma beatmakers a mezi těma, co začínají stejně jako já. Hodnocení soutěže bylo velmi neprůhledné, ale o výsledek mi až tak nešlo a dál to nechci řešit. Každopádně se rád přihlásím do dalšího kola, pokud se tedy někdy bude konat? A chtělo by to asi i lepší propagaci soutěže… ;) OK, přeju klid všem hlavám :)

  90. jefferson napsal:

    přidávát béňo do ohně nebudu.ale s tim vzděláním je to taky hovadina.sorry.ale můžeš mít jadernýho fyzika a dohromady ti beat nedá.a pak máš popeláře a ten ti složí šlehu jak prase.je to jen o tom k čemu má člověk vlohy.a nebo jak se k tomu staví.mluvim ted k ke konkrétnímu stavu věci.nikdo z nás asi neni zvukovej inženýr.blbej příklad ale mike traffik taky neni bůhvíjak vzdělanej ale dokaže dát docela príma beat.a je to kuchař.nevim no každej at přebere jak uzná za vhodný.čest:)

  91. oliver lowe napsal:

    mike trafik.)
    nejvic me bavi kuchar kterej uzasne vari a pritom je to zednik
    apu: prosim te kdyz clovek sampluje tak nepotrebuje drahy hw a kdyz generuje svou hudbu (miluju beňo vyrazy) tak jo? to je taky trochu chyceny za koule ne?

  92. jefferson napsal:

    bože já nevim to je buřt ne?blbý ale srozumitelný přirovnání ne?jinak za koule se chtá moje mladá a docela i mě to baví haha

  93. oliver lowe napsal:

    je to salám
    snad nam nechces popisovat podrobnosti…)

  94. jefferson napsal:

    to nechci.čabajka:)

  95. Any_Puffaz napsal:

    :D tady to vypadá že má každej doma bicí soupravu a 16 členej orchestr k tomu :D nakonec dospějete k tomu že podstata podstaty je v podstatě nepodstatná :D

  96. jefferson napsal:

    tarzan s pazourkem řiká ano:)zdar

  97. Apu napsal:

    oliver lowe: Ouu, omlouvám se, za koule sem tě chytat nechtěl :)
    Asi sem se špatně vyjádřil. Bylo to myšlený z pozice začátečníka, že nemá cenu kupovat hned HW, když ještě neumím ani zasadit acapelu do beatu… :)

  98. oliver lowe napsal:

    jeff: ale mohl bys, fotoreport ze soukromi
    any puffaz: nemachruj, vsichni vime ze mas doma 16ti clenej orchestr padů…:D
    apu: k vanocum dostanes od RF metronom

  99. Apu napsal:

    oliver lowe: lol, díky :) ale metronom by potřebovali jiní, nemyslel sem to s tou acapelou přímo na sebe ;) i když, jestli se ti zdá, že ji mám mimo, tak dej vědět…

    jinak dneska mi došel dual shock, mazec, podpořte. acapela na emeresův beat je taky jaksi mimo… nj, stane se i lepším…

  100. jefferson napsal:

    to oliwer:mohl bych co?ale hardcore jsem dávat nebudu.to pak vypada jak když se pářej opice

  101. jefferson napsal:

    to já si objednal nový jehly a mixák.už na to čekám 3 tejdny a nic.grauuu.ten starej už nějak chraptí

  102. oliver lowe napsal:

    jeff: znam se s mc geyem, uz me nic neprekvapi.)
    apu: tvuj rmx si pamatuju hodne dobre, akapelu si mel super nasazenou, ale sound tvy veci znel jako nakej popik s ustrelenejma vejskama, u me si dostal dostatecnou za silenej zvuk

  103. Apu napsal:

    oliver lowe: Ustřelený vejšky? Jak to myslíš? Abych si na to příště dal pozor…
    Jinak muzika nemá hranice, popík nepopík, když se to dobře poslouchá, proč ne!? ;)

  104. Gruzo napsal:

    2beno: Mne to prijde, ze jsi na spatnym webu. Tohle je web z vetsi casti o hip hopu (rapu, oliver promine). Nekdo tu zminoval wikipedii. Zkus si to heslo najit, budes nejspis neprijemne prekvapenej. Jinak zpochybnovat iq diskutujicich neni na urovni. Pevne verim, ze ho neodvozujes od bpm muziky, kterou dany diskutujici posloucha. Vzdelani je urcite prima vec, ale ne kazdy muze v realu delat to, co vystudoval. Takovejm lidem se pak rika ucitele a jejich ukolem je poucit. Takze zadny „keep it oldschool“, ale hezky pekne „keep it in school“ a netahej to sem. Pedak mas. Odhadl jsem te spravne?

  105. oliver lowe napsal:

    apu: me osobne (jinejm se to mohlo poslouchat dobre) tam vadil ten celkovej sound, ze to znelo jak treba lunetik, ne jako rap, navic jsem tam cejtil moc ostrejch hran co me vyvadeli z poslechu, moc vejsek.. takovej dirty case mel specifickej nenasilnej klasickej zvuk nebo any puffaz takovej temnej, coz se da uz nazvat stylem, ale je to pouze kritika a jedny usi – moje, svy posluchace si to jiste naslo..
    gruzo: padák

  106. Apu napsal:

    oliver lowe: ok ok, díky za postřeh a objektivní kritiku. ta se cení. a jestli sound zněl jak Lunetic, to záleží asi na vkusu každýho posluchače, takže to beru jako tvůj subjektivní pocit. hodnotil jsi někoho hůř než mě, když sem byl pouze „dostatečnej“? vcelku by mě zajímal kompletní přehled onoho hodnocení, ale na to sem asi malej pán… :)

  107. oliver lowe napsal:

    apu: presne tak, vcera u miss taky nerikali kdo dal jakou znamku:D

  108. Dirty Case napsal:

    Croowelli, beno.hk: Souhlas s váma chlapi. Už jsem myslel, že jsem poslední, kdo komponuje vlastní melodie a ještě k tomu na živý nástroje…

  109. www.myspace.com/zaboj napsal:

    bla bla bla ….sry borci ale tady některý názory na „vlastní melodie“ a „samplování“ mě doslova drtěj jak osina v prdeli, takže nemůžu nenapsat: produkuju pár let a ze startu sem hlavně samploval, pak mě to přestalo bavit a začal sem skládat melodie a různě kroutit kolečkama na software mašinách, pak sem to postupně mixoval..podkresloval melodii samplu syntákem a jiný různý kraviny. Je pravda že to neskládám real time a nehraju to rukama ale řekl bych že je to „vlastní melodie“ i přesto že to nehraju na živý nástroje….vytváříš melodii. I kdybys mlátil klackama po popelnicích tak vytváříš melodii.

  110. oliver lowe napsal:

    wordsssssss

  111. beno.hk napsal:

    Ditry Case, zdravím. Těší mě, že jsi normální a pochopils o co mě šlo. Vymatlaný palice v čele s nechápajícím Mr. magic, to svým mozkem nevezmou. Díky za odvahu, že jsi se tady ozval. Riskuješ, že na tebe vylejou v odpovědi celou žumpu.

  112. beno.hk napsal:

    Zaboy: No vidíš. Super. Je vidět, že chápeš podstatu. Jen ti to ke konci zase maličko ujelo. Kdo má muziku v krvi, pozná rozdíl.

  113. oliver lowe napsal:

    dirty case: prosim te jestli mas zajem o vyhru souteze, tak mi napis svou adresu se jmenem na mail, na jmeno Dirty Case te asi postacka spatne najde:D

  114. magic napsal:

    beno: Na tvoje chvastani, zpetne teda odpovidam, ze jsem student univerzity a rad ctu napriklad knihy o hudbe, tak jenom abys vedel, ze nemas cest s nekym, kdo vychodil zakladku, tvy nazory mi jsou celkem ukradeny, protoze charakterove jsi pravdepodobne clovek prohnilej. Nehodlam s tebou diskutovat, jenom ti rikam, prestan zdejsi slusny navstevniky webu nazyvat vymatlanyma palicema, nebo ti zamezim pristup na web, ale mel by ses chovat slusne spis kvuli „kvalitam“, kteryma jsi sam sebe zde vychvalil. Preji hezky den

  115. jefferson napsal:

    to beno:jako beno už je to fakt profláklý tohleto.už bych taky změnil téma hele.co člověk to názor.

  116. beno.hk napsal:

    Milý magický magicu.

    Příměr s nedochozenou základkou sis vykoledoval, když jsi odmítl veřejně uvést tvoje vzdělání a upozorňuji tě znova, že ty jsi mě prvotně začal urážet ohledně vzdělání, teprve pod tvým tlakem jsem uvedl svoje, takže žádné chlubení to nebylo, kecáš … z tvých řádek mj. vyplývá, že ty můžeš všechno a druhý nemůže nic? To ti tak vadí, když někdo použije tvůj slovník? Za druhé, teprve, když jsem sem napsal o podivném rozhodování, začali o tomto faktu přemýšlet i jiní a uznali to. Za třetí, nevyvrátil jsi mě můj názor o nevhodnosti míchat obojí v jednom guláši. Za čtvrté, sám ses v jednom příspěvku přiznal, že ti je bližší sampl, tzn. že tvoje rozhodování nebylo objektivní. Za páté, měl bys spíše napomínat ty, kteří sem píší sprosté výrazy nebo uráží druhé. Dřív, než jsem sem napsal první řádek, napsal jeden tvůj chráněnec o jiném příspěvkáři, že je blbej ( oliver lowe řekl(a):
    Únor 26th, 2009 v 21:54

    nejsi tu blbe, jsi blbej.) Napomenul jsi ho? Vymazal jsi ho? Napomenul jsi ho, když sem později sypal sprosté výrazy? Za další, pokud bys byl trochu nad věcí, poznal bys, že teprve po mých glosách se zde začalo o něčem diskutovat, chceš tu mít diskuzi nebo žumpu? No a pokud budeš jen trochu soudný, pak musíš uznat, že mnoho příspěvků zde je fakt vypatlaných. Vidíš, třeba ty v závěru o mě soudíš, že jsem prohnilej charakterově. Až dostuduješ, poznáš, jakou jsi napsal hloupost. Já držím svůj názor i proti zdejší většině, stále stejný…. to je charakterová prohnilost? Opět jsi mě pobavil svým diletantstvím… jo a už jsem sem nechtěl psát. Koukni, že jsem se odmlčel, ale byl jsem osloven od Dirty Case a já jsem slušný šlověk, slušné je odpovědět, tak jsem odpověděl. Tobě také odpovídám pouze ze slušnosti.

  117. magic napsal:

    beno: Jsem rad ze jsi se odmlcel a pokud to byly tve posledni urazky, budu jedine rad. Snad se nechces obhajovat stylem „jaktoze on muze urazet a ja neee“? Mimochodem, opak je pravdou, ty svuj nazor od zacatku prave vubec nedrzis, protoze poprve jsi se vyjadril ve smyslu, ze sampluji jenom chudaci a ted s nekterymi „chudaky“ nachazis spolecnou rec, takze k tomu ses ted radsi vubec nemel vyjadrovat. A pokud jde o to vzdelani, tak o tom jsi zacal uz v prvnim a druhym prispevku, pricemz v prvnim jsi me ihnes nazval dusevnim chudakem, aniz bych ja vedel ze existujes a aniz bys ty vedel neco o mem vzdelani ci moji hudebni tvorbe, coz je dost zarazejici a podivny na nekoho takhle utocit driv nez o nem cokoliv vim a driv nez bych ho alespon jednou oslovil. Naproti tobe sedi clovek, i kdyz jsi na internetu, predstav si, ze se na ulici s nekym bavim a ty nam vtrhnes do hovoru a reknes mi bez nejakyho „Dobry den“ rovnou, ze jsem dusevni chudak? Mas dostudovano. Sam bys mel vedet jakou jsi napsal hloupost.

  118. beno.hk napsal:

    to jefferson:

    Souhlasím, je to už profláklé, ale v začátku to jistě něčemu prospělo (jefferson řekl(a):
    Březen 2nd, 2009 v 13:39 . Jsi mezi pár lidmi, kteří si z toho něco pozitivního vzali. Určitě se nad sebou zamyslíte, budete dělat muziku zodpovědněji a třeba se kouknete po nějakém studiu nebo samostudiu. Je to podobné, jako s řečmi, spousta lidí se anglicky dorozumí a myslí si, že jim to stačí….ano stačí, ale nejsou pak schopni v životě poznat a pochopit o kolik přicházejí o kolik jsou duševně chudší, než ti, kteří mají například státnici, nebo mají za sebou zahraniční stipendium. Zkus mi věřit.

    Pokud se týká vybavení, pusť se do toho. Není to cenově tak hrozné, jak ses v příspěvku vyjádřil. Jestli máš rád piano zvuky, pak jdi do nějaké key 88( mapř. od M-audio). Nejlepší je sw Sonar v Cake walk, kde je fakt super piano „Thrue piano“ Pokud neumíš hrát na klávesy, stačí ti nějaká key 25. K tomu zvukovka. Např. UCA 202 stojí 800 a udělá ti službu jako zvukovka od E-MU za 5000. Pokud si koupíš např. key E-MU ( 25,49,61), dostaneš balík programů a zvuků v ceně a nemusíš nikde nic krást. Když si to spočítáš, pak E-MU x board 49 pořídíš za 3500 a k tomu dostaneš 4 CD, které u E-MU stojí samostatně kolem 1700/kus.

    Pokud budeš chtít pomoci,poradit ozvi se na můj mail: beno.hk@centrum.cz

  119. oliver lowe napsal:

    LOL

  120. beno.hk napsal:

    Nemám dostudováno, vzdělávám se stále dál. :-)
    Za svým názorem na samplování versus vlastní tvorba si stojím dál, to však neznamená, že budu zavrhovat lidi, kteří se sebou chtějí dál něco dělat. Navázal jsem diskuzi s těmi, jejichž přispěvky mají logiku, je z nich patrné, že se sebou chtějí něco dělat.Prostě nejsou to jen vypatlanci. To mě chceš vyčítat?

    Jo a duševního chudáka poznáš i na ulici, stačí ho jen chvíli poslouchat. Tady stačilo chvíli číst. Prostě jsem se zastal těch, co do toho dávají kus sebe, investují do muziky a ne jen kradou na netu a sestavují pak „svoje“ domino.

  121. magic napsal:

    Rekl jsem snad ze doma nemam zadny vybaveni? Rekl jsem, ze zavrhuju tvorbu vlastnich melodii a ze zadny melodie nikdy neskladam? To jsou jenom recnicky otazky, ale jestli ti to nedoslo, tak dusevni chudak ma nejaky vybaveni a sklada, i kdyz dava vetsinou prednost samplum. Pokud sis nevsimnul, tak jsem se odmlcel taky, takze ti mohlo dojit, ze jediny co ti opravdu vycitam je to tvoje urazeni. Pokud si za svym nazorem stojis, tak ho nemusis dokazovat urazkama. Takhle si predstavuju dusevniho chudaka ja.

  122. beno.hk napsal:

    Tak se neurážej, když si myslíš, že se tě to netýká – jednoduché, ne?

    Jednoznačně jsi zde napsal, že samply žereš. Teprve nyní přidáváš slůvko „většinou“. Já se prostě zastal těch druhých. Hned se pak k tobě přidal další a napsal v odpovědi jednomu, co skládá, že je blbej…. to je ubohá vypatlanost, povyšování se nad jiné. Pak jsem se teprve ozval. Na hrubý pytel, hrubá záplata. Nebo také, vaše „akce“ vyvolava „reakci“.

    Kdybych tě chtěl ztrapňovat a urážet,vychutnat si tě, mnoha způsoby,mohl bych se tě např. zeptat třeba jak souvisí tvoje deklarované studium s hudbou? Já to na tvoji provokativní výzvu napsal hned. Nebo čemu říkáš „vybavení“ na co jsi dosáhl…? Mimochodem, začal jsi nyní reagovat, když jsem zde někomu odpovídal a také jsi do toho vpadl a neřekl jsi „pardon“ nebo „dobrý den“ Nechme toho.

  123. magic napsal:

    Pletes se v tom, ze ja jsem nikoho neurazel a ty jsi me vzapeti nazval dusevnim chudakem a jmenoval jsi presne, tak tu nepis nejaky neurazej se kdyz se te to netyka.
    Mimochodem urazit i ztrapnit ses me uz pokousel, takze pardon chudaku, ale jak rikas nechme toho. Tak dobry den.

  124. magic napsal:

    Pokud to tu jeste nekdo cte, tak na dalsi Contest uz je namet, zajisti se detaily a za nejakej cas by byl znova.
    Co se tyce diskuze tady, tak tu samozrejme zavru, az bude novej contest, ale nejradsi bych to udelal hned, protoze to je naprosto k nicemu a neplodna diskuze.

  125. Apu napsal:

    magic: Ale jo, čte, je to zábavný :) beno.hk má svoji pravdu a kdo nestojí za jeho názorem, stává se nevzdělaným lepičem domina :) Naštěstí jeho slova znamenají míň než nic, jen se řeší nepodstatný věci, který řešení nemají…

  126. beno.hk napsal:

    to magic.
    Pokud to tu někdo čte? :-) No, tak ti píši, že se opět mýlíš. Čte to tady hodně lidí, ale nediskutují s tebou a s tvými kámoši. Dal jsem sem svůj mail. Teď koukám, že mám 37 mailů od lidí, co to tu čtou a myslím si, že by sis nedal ani jeden jejich názor za rámeček.

    Takže lidi, díky za mohutnou podporu a pište dotazy na cokoliv. Pište k věci,k vašim problémům, je zbytečné komentovat zdejší názory. Stejně to tady chce panstvo zavřít. :-)

  127. oliver lowe napsal:

    magic feat beno.hk !!! chceme trek!!! mike magic feat beno.XL !!! chceme trek!!! :D-

  128. jefferson napsal:

    no tak nehádejte se kluci:)

  129. jefferson napsal:

    to beno:jinak jo něco doma mam.trigger finger je to sice controler ale jelikož já zatim sampluju tak mi to stačí.uvažoval jsem o roland sh-201 ale zatim nemám 13000 litrů takže jsem od toho upustil.pro mě ale stejně syntáky nemaj duši takže by to pro mě bylo i zbytečný.a sampluju skrz gramofony z vysloužilejch lp.jo a baví mě to.až si budu jistej že na to mám tak pak budu uvažovat o rozšíření mýho equipmentu.

  130. magic napsal:

    beno: 37 mailu od snupy jo? :) koncim v tyhle diskuzi

  131. beno.hk napsal:

    to magic

    No jo, končíš, mažeš tu příspěvky už dokonce oliwerovi, neudržíš nervy, viď … jo a chlubil ses, že čteš, tak ČTI:

    Samplování bylo dříve (v 80. letech 20. st.) často kritizováno, jednak pro vykrádání již vytvořených děl a také jako pseudoumění, kdy není potřeba hudebního vzdělání.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Samplov%C3%A1n%C3%AD

  132. beno.hk napsal:

    to jeff.

    Já se nehádám, jen tady dokazuji, že ten kdo lže, taky krade a obráceně, kdo krade a vykrádá, klidně pak lže, jen se hory zelenají. Namyšlenost a arogance magica nezná mezí, maže tu příspěvky a ti, kdo mě píší na můj mail podporu – tedy nesouhlas s magicem – jsou jím potupně označeni.

    K tvému vybavení…hlavně, že se máš svoji vizi, co dál. Roland dělá špičkové mašiny, ale je dost drahý. Existují jiné možnosti.

  133. Gruzo napsal:

    pro beno.hk:
    Nejsi jedinej, kdo sem pise a vlastne nediskutuje. To se musi nechat. Ale neco ti povim. Aby clovek mohl mit nazor, tak nejdriv potrebuje vedet o cem mluvi. Vsechno to dobre zvazit. Vykrik do tmy zvladne sesmolit kazdy, zvlast, kdyz se tady bavime v radu hodin/dni a ne z oci do oci v jeden moment. Mit ale po kapsach argumenty, ktere z toho vykriku udelaji nazor, to je opravdu tezke. Odvolavat se na masu, na zdroje pochybne jako je wikipedia, nebo jen opakovat stale dokola to stejne a urazet ostatni, to z tebe diskutera nedela. Do te doby mas pravo mlcet a analyzovat to, co se chystas vypustit z pusy (z prstu do klaves, je to jedno). Tady to nikam nespecha, nikdo ti nebude vycitat, kdyz nebudes hned reagovat, ale premyslet. To co tady predvadis mi prijde jako celkem iracionalni. Do samplovani – jakozto techniky – ocividne vubec nevidis a za ten cas, co sem pises, jsi akorat nastval par lidi tim, jak zarputile opakujes svych par vet, ktere s tematem ale VUBEC nesouvisi. Je urcite v poradku stat si za svym, je spravne napadat druheho, pokud si myslis, ze mas pravdu, a pokud mu pak das prostor, aby te pripadne presvedcil o opaku. Ale NEMUZES to delat, pokud jsou tvoji jedinou zbrani urazky a osocovani druhych. S velkou hubou prichazi i velka odpovednost.

    Doufam, ze sis uzil svych 6 dni slavy. Protoze i kdyby jsi ted cokoliv rekl k tematu, nikdo uz tomu nebude venovat pozornost.

  134. beno.hk napsal:

    to Gruzo:
    … možná jsem pár lidí naštval, ale mnoha se zastal.

    Jinak do samplování není potřeba vidět, samo o sobě je průhledné. Je to jen o drzosti, amorálce pseudoautorů a malých či velkých podvodech na posluchače. Jen si tu mezi sebou dokazujete, jací jste borci a že jste něco víc , než ti, co fakt skládají a přitom byste je něli mít ve velké úctě. Tímto vaším pohrdáním, byla vyprovokována moje obrana těch druhých.

    Sprejeři si také jeden druhému plácají po rameni a myslí si, jací jsou bouráci a umělci. Objektivně však jsou to jen ubozí škůdci na majetku jiných.

  135. Gruzo napsal:

    samplovali i beatles, ty pseudoautore…

  136. Apu napsal:

    beno.hk: Ty co skládají notu po notě, je potřeba mít fakt v úctě, v tom s tebou plně souhlasím a předpokládám, že většina diskutujících. Kdo si dokazuje, že je borec? Kdo si dokazuje, že je něco víc, než ten, co komponuje svoje skladby? Kým byla vyprovokovaná tvoje obrana „těch druhých“? Tento spor odstaroval tvým moudrým příspěvkem: „Vítězství a obdiv patří všem, kdo nesamplují. Ten, kdo tady píše, že samply žere nebo že neumí nic jiného , než to, je duševní chudák ( magic, oliver love …), jen si to neumí přiznat.“ To jsou tvoje silácký slova. Rovnou napiš všem, že jsou duševní chudáci, že jenom ty jsi letadlo… baj

  137. oliver lowe napsal:

    Tento článek o hudbě je příliš stručný nebo neobsahuje důležité informace.)

  138. beno.hk napsal:

    to Apu:

    Už se mě fakt nechce reagovat. Nemáš pravdu. prvotní bylo “ silácké“ magicovo: Únor 26th, 2009 v 21:28
    croowelli: nj ale samply ty my zerem :)

    … pak olivera:
    Únor 26th, 2009 v 21:54
    nejsi tu blbe, jsi blbej.)

    Pak další perla:
    oliver lowe řekl(a):
    Únor 26th, 2009 v 23:11
    JOKE, neber to vazne.. ja si myslim ze je jedno jestli samplujes nebo hrajes svoje melodie…

    Moje první reakce je až:

    beno.hk řekl(a):
    Březen 1st, 2009 v 10:56

    Vítězství a obdiv patří všem, kdo nesamplují. Ten, kdo tady píše, že samply žere nebo že neumí nic jiného , než to, je duševní chudák ( magic, oliver love …), jen si to neumí přiznat.

    … takže kdo tady začal machrovat(magic) , psát urážku a hlouposti(oliver)? Pravdu neukecáš ani neukamenuješ.

  139. Gruzo napsal:

    je vedecky prokazane, ze 3 lidi ze 4 nechapou ironii (magicuv prispevek). kdyz uz cituji, tak nevytrhavam veci z kontextu (ty v pripade olivera). da se nekde poslechnout tvoje tvorba? jsem na to zvedavej. znam spoustu hloupejch lidi, co jsou jinak vyborni hudebnici. ale nechci te s nimi hned hazet do jednoho pytle…

  140. Sorrow napsal:

    Panove nechme uz toho. Kazdej si tu bude stat za svym.

    To Beno: Souhlasim v tom, ze vlastni skladana hudba je kapku nedocenena lidma co pracuji jen se samply. Na druhou stranu nesouhlasim se zpusobem jakym to prosazujes. Urazet je zbytecne. A jak uz tady padlo rad bych si poslechl tvoji praci. Ciste ze zvedavosti, protoze se zda ze toho o muzice vis dost.

  141. jefferson napsal:

    hoši už fakt taky zakročim .nejsem člověk kterej vyhledává konflikty ale tohle je už na mojí vykalenou hlavu moc.jednoznačně souhlasim s gruzo a apuem.sorrow taky řekl svoje a to taky beru.magica ani oliwera neodsuzuju.magic je inteligentní člověk (a to mu nelezu do řiti).a oliwer je oliwer.ale nebejt těhle pár lidí tak není kde ani o těhle věcech diskutovat.takže beno zvaž na čí půdě jseš.oni ti nevzali tu šanci se vyjádřit i přes hrozby že tě odrud vyhoděj.ty jen dokola kopíruješ co jsem lidi napsali.tohle je prostě téma který nemá konce.a jak tady už par typů napsalo taky bych si poslechl tvojí tvorbu.protože odčividně podle toho jak tady mluvíš jsi lepší než dj shadow,premier,wich a já nevim kdo ještě dohromady.a neni pravda že lidi který samplujou nedoceňujou lidi co generujou vlastní zvuky.někdo přece dělá obojí.nepřiklání se na tu či onu stranu.peace a už na tohle fakt seru.jinak chytnu mrtvičku.čest

  142. jefferson napsal:

    jo jinak se těšim na další contest.čest:)

  143. Apu napsal:

    Možná už to víte, ale pro ty co ještě ne, tak na allelements.net se rozběhl novej remix contest. Tak hurá do toho :)

    gruzo: Přesně tak, s tou ironií máš naprostou pravdu. A stačilo tak málo, nad těma ironickýma příspěvkama se jen pousmát a nebrat je smrtelně vážně. Prostě tu někomu chybí trocha nadhledu. Že by nějaký komplexy? Neúspěch? Závist?

    No, tolik příspěvků, co sem napsal zde do diskuze, sem nenapsal za celej život dohromady :)

    Tak se všichni mějte, jak chete, těším se na další kolo ;)

    Nějakej drsnej pozdrav na konec: si zabil yeah nigga :) lol

  144. magic napsal:

    beno: k PC jsem se dostal az ted, nikomu jsem zadny prispevky nemazal, takze zanech beno ukvapenych zaveru (btw. moje reakce na tvych 37 mailu byla sranda a provokace – jen tak pro ujisteni), mimochodem nikdo tady neuctu k samplovanym autorum neprojevuje

    Apu: o tom allelements vime, proto dalsi contest rozhodne nebude driv nez ten jejich skonci

  145. Dirty Case napsal:

    [oliver lowe] S poštou je to domluvený, neboj :-D

  146. Dirty Case napsal:

    [beno.hk] Žumpa mně navadí. Objektivní kritika se pozná a je přínosná a to ostatní jde mimo mě. Každej má svůj názor a já mu ho neberu… Když k tobě pak ale přijde borec a vidí, že máš ve studiu v jednom rohu elektriku a španělku a v druhým bicí a klavír a nevěřícně se tě ptá: „Ty umíš noty??!“, tak je pak člověku trochu smutno z doby, ve které žije…

  147. oliver lowe napsal:

    dirtycase: nebojim, uz je to vyreseny, posilam to cloveku co byl na druhem miste a i s nim jsem udelal rozhovor, sory ale sice mas doma hezky studio, ale domluvit se s tebou na necem, byl ukol nadlidsky, sam si k tomu nemel moc chut, preju jinak hodne uspechu..

  148. beno.hk napsal:

    to Dirty Case:
    Ano, přesně toto jsem měl na mysli. Mám podobné zkušenosti. Co je pro tebe samozřejmost, bere druhý, jako zbytečnost. Jenže ty rozdíl poznáš, on ne.
    Prosím, příště případně už jen přes mail: beno.hk@centrum.cz … abychom tady neprudili v „neplodné dikuzi“.

  149. Bishi napsal:

    Já sem svůj remix neposlal tak co dělá v pořadí?

Napsat komentář